A Pepsi már 1992-ben megpróbálkozott a színtelen kóla gyártásával, ami akkor nem aratott olyan nagy sikert a fogyasztók körében. A Coca-Cola most Japánban vezette be új termékét. A szigetországban június 11-től lehet kapni a színtelen szénsavas italt, amit 50 recept tesztelése után tökéletesítettek.
Hogyan lett színtelen a kóla?
A hagyományos kólát karamellel színezik barnára. Ezt azonban kivonták az üdítőből és citrommal helyettesítették, így a színtelen változat citromosabb ízű. Az színtelen kóla ráadásul nulla kalóriás.
A Soranews24.com munkatársai kipróbálták a terméket: cikkükben azt írták, hogy ránézésre a termék valóban olyan színtelen, mint az ásványvíz, amikor azonban megkóstolták, kellemesen csalódtak, mert tényleg Coca-Cola ízű az ital.
Arról egyelőre nincs szó, hogy a cég Európában is bevezetné a terméket, de aki Japánban jár és megkóstolja az italt, írja meg, hogy milyen volt!