Keress receptre vagy hozzávalóra
Recept feltöltés

Ha csak 1 napod van fogyókúrázni: 4 tuti villámdiéta - mintaétrenddel!

Csak 24 órád van a randiig, ahol szeretnéd, ha kényelmes volna a derékban most még kicsit szűk nadrág? Vagy szeretnéd, ha valamivel laposabb lenne a hasad a fürdőruhában? Próbáld ki az alábbi villámdiéták egyikét - szigorúan csak egy-egy napig!
Joghurtnap

(kb. 650 kcal)

Reggeli: Barackturmix 
Hámozz meg 2 db őszibarackot. Darabold fel, majd turmixold össze 100-100 ml joghurttal és sovány tejjel.

Ebéd: Hideg uborkaleves 
Moss meg, majd kocázz fel 1/3 kígyóuborkát. A 2/3-át turmixolja össze 150 ml natúr joghurttal és 1 gerezd fokhagymával. Ízesítsd egy kevés sóval, borssal, fűszerpaprikával, valamint apróra vágott kaporral. A levest merd a tálba, tedd bele a maradék uborkát, hűtsd le, majd adj hozzá 3-4 szem félbevágott koktélparadicsomot.

Vacsora: Ízesíts apróra vágott petrezselyemmel, kevés korianderrel és őrölt fekete borssal 1 pohár natúr joghurtot. Fogyassz el mellé 1 vékony szelet teljes kiőrlésű magos kenyeret.

Nassolnivaló: Gyümölcssaláta 
Vágj kockákra 1-1 db körtét és őszibarackot. 1 teáskanál frissen facsart citromlevet keverj össze egy csepp mézzel, és öntsd a gyümölcsökre. Keverj krémesre 150 ml natúr joghurtot 1 teáskanál mézzel és egy kevés fahéjjal, majd forgasd hozzá a gyümölcsöket.

Rizsnap

(kb. 1000 kcal)

Reggeli: Almás túró
Hámozz meg 1 db almát. Vágd apróra, locsold meg egy kevés citromlével, és keverd össze 100 g zsírszegény túróval vagy ricottával. Ízesítsd fahéjjal és pár csepp mézzel.

Ebéd: Zöldséges rizs
Főzz meg kb. 3-4 evőkanál barna rizst (kb. 4-5 púpos evőkanál főtt rizs lesz belőle). Darabolj fel 1/2-1/2 db cukkinit, 1-1 db piros kaliforniai és t.v. paprikát. Hevíts 1 evőkanál olívaolajat, és kevergetve pirítsd meg rajta a zöldségeket. Utána adj hozzá 2-2 evőkanál párolt (esetleg konzerv) zöldborsót és kukoricát,majd melegítsd össze. A főtt rizst keverd össze a zöldségekkel, majd locsold meg 1-1 teáskanál olívaolajból és balzsamecetből, valamint 1 evőkanál apróra vágott petrezselyemzöldből készült dresszinggel. Ízesítsd borssal és sóval.

Vacsora: Tejberizs gyümölccsel
Zsírszegény tejben főzz meg 3 evőkanál rizst, majd édesítsd 1-2 csepp mézzel. Fogyassz el mellé 1 db őszibarackot vagy almát.

Nassolnivaló: Rizsszelet túróval
Kenj 2 szelet puffasztottrizs-szeletre 1-1 teáskanál, ízlés szerint fűszerezett, zsírszegény túrót. Fogyassz el mellé 1 db paradicsomot.

DIÉTÁS ÉS FINOM FOGÁSOK! TÖBB, MINT 60 KÍMÉLŐ ÉS OLCSÓ RECEPT! - VÁLOGATÁS >>> 
Zöldségnap

(Kb. 800 kcal)

Reggeli: Zöldséglémix
Turmixolj össze 100 ml sárgarépalevet és 200 ml multivitaminos gyümölcslevet, és kortyolgasd el. Ropogtass hozzá egy szűk marék mandulát.

Ebéd: Párolt zöldségek túrókrémmel
Moss meg, és darabolj fel 150 g új sárgarépát, 1 db cukkinit és 1 szál újhagymát. Az egészet pirítsd meg 1 evőkanál olívaolajon, majd ízlés szerint sózd, borsozd. Adj hozzá 1-2 evőkanál vizet, és lefedve párold puhára. Közben keverj krémesre 50 g zsírszegény túrót, 1 evőkanál joghurtot, 1 teáskanál citromlevet és 1/4 db lereszelt, kinyomkodott kígyóuborkát. Ízesítsd borssal, zöldfűszerekkel, és ezt tálald a párolt zöldségek mellé.

Vacsora: Zöldségleves
Tisztíts meg, majd darabolj fel 1 csomó leveszöldséget (sárgarépa, fehérgyökér, zeller). Pirítsd meg 1 evőkanál olívaolajon, majd öntsd fel 300-400 ml vízzel. Adj hozzá 1/2 db zöldségleveskockát, borsozd meg, szórj rá bőven felaprított petrezselyemzöldet, és főzd puhára a zöldségeket.

Nassolnivaló: Uborkás-paradicsomos katonák
Karikázz fel 1 db paradicsomot, kockázz fel egy fél kígyóuborkát. Mindkettőt hintsd meg egy kevés sóval és borssal, majd ültesd rá az uborkakockákat a paradicsomszeletekre, és eszegesd meg a katonákat.

DIÉTÁS FOGÁSOK 500 KALÓRIA ALATT: VACSORÁRA, EBÉDRE - VÁLOGATÁS >>> 
Gyümölcsnap

(Kb. 820 kcal)

Reggeli: Banánfalatok
Karikázz fel 1/2 db banánt. Nyomkodj el 4 teáskanál túrót egy kevéske tejjel, majd a túrókrémet kend a banándarabkákra.

Ebéd: Hamis almás palacsinta
Keverj el 1 db tojást 1 csapott evőkanál liszttel, 6 evőkanál ásványvízzel és 1 csipet cukorral. Serpenyőben forrósíts fel 1 teáskanál olajat, öntsd bele a masszát, és süsd meg, akár egy palacsintát. Ha kész, locsold meg 1-2 evőkanál cukormentes almalével, tedd a tányérra, szórd meg fahéjjal, és fogyaszd el 1 db, cikkekre vágott almával együtt.

Vacsora: Gyümölcssaláta
Forgass össze 200 g ízlés szerinti bogyós gyümölcsöt és 1 db összevágott nektarint, majd locsold meg 1 evőkanál narancslével és 1 teáskanál mézzel.

Nassolnivaló: Dinnye sonkával
Tegyél 1-1 vékony szelet sárgadinnyére, 1-1 vékony szelet sovány sonkát.

Figyelem!
Ezek az egynapos étrendek az igen alacsony kalóriabevitelre épülnek, így egy napnál tovább tilos követni őket!
Még több diétás fogás itt >>> 
  • Kinyomtatom
  • Elmentem
  • Elküldöm
Promóció

Magazin