5 kajaszabály, ha egyszerűen szeretnél fogyni!

Az alábbi könnyen betartható szabályok segítségével kíméletesen és egyszerűen fogyhatsz anélkül, hogy megerőltetnéd magad!

1. Óvatosan bánj a vajjal és a margarinnal is, mert mind a kettő tiszta zsír! Ha szereted, helyettesítsd friss sajttal, sovány túróval vagy egy kevéske mustárral.

10+1 JÓL BEVÁLT TRÜKK, HOGY KARCSÚBB LEHESS TAVASZRA! >>> 

2.. A rántotta esetében 1 tojássárgájához használj 2 tojásfehérjét, így sárgánként 6 g zsírt takaríthatsz meg. A tükörtojás 2 evőkanál vízben ugyanolyan ropogósra sül a serpenyőben, mint az olajon!

3. Valami édesre vágysz? Egy kb. 60 g-os csokiszelet (300 kcal/16 g zsír) helyett igyál meg inkább 1 csésze tejhabos kapucsínót (100 kcal/5 g zsír), cukor helyett pedig használj édesítőszert!

7 VÉSZHELYZET + 7 MEGOLDÁS, HA KÖNNYEN ELCSÁBULSZ A DIÉTA ALATT! >>> 

4. A szendvicsekre és a vajas kenyérre az a szabály érvényes, hogy alul legyen vastag, felül viszont vékony, hiszen a teljes kiőrlésű kenyérben kevés zsír van, a felvágottakban és a sajtokban viszont annál több!

5. Tényleg éhes, vagy igazából csak szomjas vagy? Tipp: mindig igyál meg 1 nagy pohár vizet, és várj kb. 5 percet, mielőtt valami ennivaló után néznél! Így egyértelműen kiderül, valóban éhes vagy-e...

4 HÉT ALATT MÍNUSZ 4 KILÓ - EZT KELL TENNED AZ EGYSZERŰ FOGYÁSHOZ >>> 
  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások