Keress receptre vagy hozzávalóra

7 étel, amiről le kell mondanod, ha lapos hasra vágysz

Van, hogy hiába a sok felülés, futás és hasprés, az ember dereka csak nem akar keskenyedni. Ilyenkor nem árt végignézni az étrendünkön: lehet, hogy napi rendszerességgel olyan ételeket vagy italokat fogyasztuink, amiből a szervezetünk csak egy helyre tud raktározni: a hasunkra.
1. Vörös hús

Nagyon helyes, ha a diétád során csökkented a bevitt szénhidrát mennyiségét, és a bevitt fehérjéét növeled, de nem mindegym hogy mi a proteinforrás. Ha túl sok vörös húst eszel, azzal csak növeled a hasadon lévő zsírpárna méretét, úgyhogy legjobb, ha a marha- vagy sertéshús helyett csirkehúst, halat vagy pulykát fogyasztasz.

EGÉSZSÉG ÉS ÁLOMALAK: 13 SZUPERÉTEL, AMI SEGÍT A FOGYÁSBAN! >>> 
2. Kristálycukor

A cukornak számos negatív hatása van a testünkre, ezért nem meglepő, hogy a haskörfogat sem kifejezetten csökken tőle. A cukorrol örökre és teljesen lemondani persze nem könnyű, szinte lehetetlenn - de már azzal is nagyon sokat tehetsz hozzá a diétádhoz, ha a rejtett cukrokra odafigyelsz: a gyümölcsjoghurtok, a dobozos gyümölcslevek például, bár nem gondolnád, jócskán tartalmaznak ilyesmit.

KÖNNYŰ ÉS EGÉSZSÉGES VACSORÁK: 10 KÍMÉLŐ RECEPT A DIÉTA JEGYÉBEN >>> 
3. alkohol

Bár a vörösbornak számos jótékony hatása közismert, az is tény, hogy az alkoholfogyasztás deréktájon képez zsírpárnát, ha nem figyelünk oda a mennyiségre. A kulcsszó itt is: a mértékletesség, és az elfogyasztott alkoholtípusok gondos megválogatása: koktél helyett száraz vörösbort, Bailey's helyett whiskeyt fogyasszunk.

MINTAÉTREND: EGYÉL HÁROMÓRÁNKÉNT, ÉS FOGYJ EGYSZERŰEN! >>> 
4. Feldolgozott élelmiszerek

Azt valószínűleg mindenki tudja, hogy a félkész élelmiszerek nem túl egészségesek, és nem csak a cukor- és ízfokozótartalmuknak köszönhetően, hanem a bennük lévő transzzsíroknak is. A zsírok, amiktől megnő az élelmiszerek élettartama megnő, de a humanoidoké, nagy valószínűséggl csökken: nem elég hogy a haskörfugatunkat növeli, de gyulladásokat is okozhat a szervezetben.

AZ ALMA ALKAT - ÍGY FOGYJ EGYSZERŰEN! TIPPEK ALAKTÍPUSOK SZERINT >>> 
5. Finomított széhidrátok

Nem kell teljesen lemondanod a szénhidrátokról ahhoz, hogy fogyj, és egészséges maradj, de válassz jó szénhidrátokat! A finomított lisztből készült élelmiszerknek alacsony a rost- és tápanyagtartalma, viszont hízlalnak - ellentétben a teljes kiőrlésű lisztből készült társaikkal, amelyek segítik a fogyást.

7 ÉTEL, AMIBŐL MINÉL TÖBBET ESZEL, ANNÁL KÖNNYEBBEN LEFOGYSZ! >>> 
6. Sajtok

Nincs ember, aki sajtot ne szeretné, és mivel számos, az egészségre gyakorolt pozitív hatással bír, nem is szabad teljesen lemondani róla. Ám mivel igen nagy mennyiségben tartalmaz telített zsírokat - amelyek szintén jótékony hatásúak - a vonalainknak már kevésbé tesznek jót. Hacsak nincs valamiféle tej-intolerancia vagy allergia a háttérben, a mértékletes sajtfogyasztás még diétázóknak is javasolt.

7 DOLOG, AMIN VÁLTOZTATNOD KELL, HA FOGYNI SZERETNÉL! > >>
7. tej és tejtermékek

Mvel a laktózérzékenység a kor előrehaladtával szinte mindki életébe beköszönt, jobb, ha elfogadjuk:  a haspuffadás elkerülésére a legjobb, ha nem fogysztunk tejet és friss tejtermékeket. Vagy, csak midnenből a laktózmentes változatot. Aki egyelőre még nem szenved ilyesmiben, de lapos hasra vágyik, az kerülje, de legalább is mértékkel fogyassza a magas zsírtartalmú tejet és tejtermékeket.

 Még több diétás tippet és fogyókúrás tanácsot találsz itt >>> 
  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások

Magazin