Keress receptre vagy hozzávalóra
Recept feltöltés

Ezért néz ki 50 évesen is 25-nek Jennifer Lopez

Világsztár, tökéletes alakkal. Persze, neki könnyű – mondhatnánk, hiszen bármit megengedhet magának. Pedig egy hollywoodi szupersztárnak is rengeteget kell dolgoznia azért, hogy ilyen alakja legyen. Nézzük, mit tanulhatunk tőle!

Ha rákeresünk a neten J. Lo diétájára és edzéstervére, több tízezernyi találatot kapunk. Valóban, Lopez a legmenőbb személyi edzőkkel dolgozik együtt, és természetesen nem ő főz saját magára... Mégis, átolvasva a számtalan cikket, rengeteg olyan elemet találtunk J. Lo életmódjában, amit egy egyszerű földi halandó is beépíthet a sajátjába.

Micsoda formák!

Az énekesnő, aki a héten töltötte be az 50-et, egy ideje a sztárok egyik kedvenc edzőjével, Tracy Andersonnal dolgozik együtt. Ha azt gondolnánk, hogy az énekesnő rendkívül különleges gyakorlatokat csinál rendkívül különleges eszközökkel, hát nagyot tévednénk!

„A saját testsúllyal végzett gyakorlatokra esküszöm!” – árulta el egyszer, és olyan jól bevált, magas intenzitású mozgássorokat végez, mint például sokunk iskolai rémálma, a négyütemű fekvőtámasz vagy a fekvőtámasz alkartámaszban, azaz a plank.

Lopez amellett, hogy heti három alkalommal végez erősítő, alakformáló gyakorlatokat, rendszeresen fut, biciklizik, bokszol és lépcsőgépezik. Fontos, hogy a kedvenc kardió mozgásformáinkat rendszeresen váltogassuk, így egyrészt nem fogjuk megunni őket, másfelől nem válnak rutinná.

Táplálkozási szabályok

Bár a popsztár azt állítja, ő bizony semmilyen finom falatot nem von meg magától, ilyen látványos has-, far- és karizom bizony nem jöhet létre úgy, ha az ember csokit majszolgat, vagy sült krumplit ebédel. Jennifer valószínűleg akkor fogyasztja a nagy kedvenceit, amikor épp nincs turnén, vagy nem forgat – tehát nem kell csúcsformában lennie. És valószínűleg ilyenkor is csak néhanapján csúszik le neki egy hamburger. Egyébként viszont olyan táplálkozási szabályokat követ, amelyeket minden fogyni vágyónak érdemes lenne, mert egyszerűek és általános érvényűek.

1. Kerüljük a cukrot és a sót, a készételeknek a közelébe se menjünk.

2. Ne éhezzünk! A napi ötszöri étkezés segítségével elkerülhető a farkasétvágy.

3. Sok zöldség és gyümölcs. A sztár pár éve áttért a vegetáriánus táplálkozásra. Ez, persze, nem feltétlenül követendő, viszont arra inspirálhat minket is, hogy átgondoljuk, miként tudnánk még több friss zöldséget és gyümölcsöt beépíteni az étrendünkbe.

4. Este visszafogottan. Egyrészt Jennifer nem fogyaszt alkoholt. Soha. Másrészt a nap utolsó étkezésekor tényleg mértékkel eszik. Amikor még nem volt vega, akkor egy kis párolt halat vagy csirkét fogyasztott zöldségkörettel.

5. Zsírszegény finomság. Az énekes-színésznő nagy kedvence a cottage cheese. Ez a zsírszegény tejtermék reggelire vagy vacsorára is kitűnő választás! Fogyasszuk bogyós gyümölcsökkel vagy reszelt almával, esetleg egy kevés natúr joghurttal és őrölt fahéjjal elkeverve.

J. Lo kedvenc gyümölcsturmixa

Turmixoljunk össze 3 marék epret, 1 marék áfonyát, 1 marék málnát, 1 pohár natúr joghurtot, 2 tk mézet, 1 tk friss citromlét és 1 marék jeget. Ízlés szerint ízesítsük őrölt fahéjjal.

JENNIFER LOPEZ 10 NAPIG NEM EVETT CUKROT ÉS DURVA ELVONÁSI TÜNETEI VOLTAK >>> 
ÍME J. LO, EMMA WATSON ÉS RIHANNA KEDVENC FOGYÓKÚRÁS FOGÁSAI >>> 

ETTŐL AZ ÉTRENDTŐL BOMBA NŐ JENNIFER LOPEZ >>> 

 

Még több diétás tipp és életmódtanács a legújabb Fanny magazinban - keresd az újságárusoknál! 
  • Kinyomtatom
  • Elmentem
  • Elküldöm
Promóció

Magazin