Cellulit-diéta: ezeket edd, hogy eltűnjön a narancsbőröd!

A mágikus, celluliteltüntető csodaszert sajnos még nem találták fel, de néhány hasznos tanács betartásával, és a megfelelő élelmiszerek fogyasztásával hosszú távon csökkenthető a narancsbőr!

Bár a nők 80%-ának életét megkeserítő narancsbőr kialakulását előidézheti genetikai hajlam, de nagyobb részben inkább az elkényelmesedett, modern életvitel a felelős érte. Nem csoda hát, hogy már egészen fiatal korban megjelenhet a bőr irharétegében és aljában. Főleg a has, a comb, a fenék és a kar számít veszélyeztetett területnek.

Hogyan vessünk gátat az elburjánzásnak?

A legfontosabb, hogy minél kevesebb méreganyag kerüljön a szervezetbe! Ha bőségesen eszünk sót, cukrot, tartósítószerben, illetve szénhidrátban gazdag fogásokat, emellett kerüljük a mozgást, alig iszunk, illetve nem fogyasztunk elég rostot, szinte biztosak lehetünk benne, hogy a testünk igencsak ragaszkodó zsírpárnácskákat fog növeszteni.

ÍGY GYŐZD LE A NARANCSBŐRT - 5+1 ÉTKEZÉSI TANÁCS A BIZTOS SIKERHEZ! >>>
Friss hozzávalókból készülő ételek 

ogyasztásával, valamint rendszeres sportolással azonban néhány hónap alatt megindulhat a cellulitises bőr regenerálódása.

Feszesítő Falatok

Szójafitohormonjai feszesítik a kötőszöveteket, és segítenek megőrizni a bőr szépségét.

Citrusfélék: a bennük levő bioflavonoidok gyulladásellenes, szabadgyökfogó hatásuk révén kitűnő bőrtápláló és -regeneráló anyagok.

Csipkebogyó: legfontosabb hatóanyaga a C-vitamin, amely szilárdítja a kötőszövetet, emellett A-, B1-, B2-, P- és K-vitamin is található benne.

Babcsíra: a bőrre kedvező hatással levő E-vitaminban gazdag.

Szőlőmagolaj:az egyik leghatékonyabb bőrfeszesítő, mivel gazdag antioxidáns hatású anyagokban és telítetlen zsírsavakban, mint például a linolsav.

Brokkoli, zeller: szembefordulnak a szervezet természetes vízvisszatartó hatásával, így nagy szerepük lehet abban, hogy a bőr feszes maradjon.

(T)EGYÉL A NARANCSBŐR ELLEN! 10 TIPP, HOGY NYÁRRA FESZES LEGYEN A BŐRÖD! >>>
Ásványi erő

Vas: A vastartalmú élelmiszerek segíthetnek megelőzni a narancsbőr kialakulását. Fogyasszon minél több mandulát, mazsolát, lencsét és spenótot!

Kálium: Ha sok sóban gazdag ételt fogyasztunk, testünk szöveteiben víz halmozódik fel. Ne sózzuk túl az ételeket, és együnk minél több káliumban gazdag ételt, mint például ananászt, céklát, lencsét és cseresznyét.

Cink: Hiányában meggyengülhet a kötőszövet. Hogy ez ne következzen be, egyen májat, tojást, teljes kiőrlésű gabonaféléket és olajos magvakat.

Magnézium:bab, a borsó és a banán magnéziummal látja el a szervezetet. Ez az ásványi anyag gátolja a bőr idő előtti öregedését.

Még több diétás tipp egy helyen >>>
  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások