Keress receptre vagy hozzávalóra

Egyhetes diétanaptár - minden, amit hétfőtől vasárnapig tenned kell!

Hétvégén megint engedtél a csábításnak, most pedig bűntudatod van? Segítünk, hogy karcsúbb lehess, tippjeinkkel garantáltan beindul a súlyvesztés!
Hétfő

Reggel: Ébredés után egy kis gimnasztika felébreszti a testet, és kellő energiát ad a naphoz. A reggelid 1 tálka müzli legyen, friss gyümölcsökkel.

Délelőtt: Ma hagyd elmenni a liftet, és használd inkább a lépcsőt! Ha tömegközlekedéssel jársz dolgozni, szállj le egy megállóval hamarabb.

Ebédidő: A mai ebéd legyen 1 nagy adag vegyes saláta, csupa idényzöldségből, 1 kis doboz joghurttal vagy kefirrel.

Délután: Munka után megint jöhet egy kis mozgás. Ugrókötelezz, esetleg tedd be a kedvenc zenéjét, és táncolj egy nagyot, vagy próbálj ki egy új fitnesz-DVD-t.

Este: Ma 1 szelet sovány hús és hal legyen a menü, 1-2 db paradicsommal.

Extra tipp: Mindennap írd fel egy füzetbe, hogy mit ettél, illetve mennyit mozogtál. Jegyezd fel a kezdő súlyod is!

Kedd

Reggel: Kelj fél órával korábban, és kezdd egy tempós sétával a napot. Utána jöhet 1 szelet teljes kiőrlésű kenyér, kevés light margarinal, 1 szelet sovány sonkával és 1/2 db zöldpaprikával.

Délelőtt: Nagyon fontos, hogy napközben óránként megigyál legalább 2-3 dl vizet!

Ebédidő: Párolt zöldségek (brokkoli, sárgarépa, karfiol stb.) sovány reszelt sajttal megszórva: igazán finom ebéd!

Délután: Pattanj bringára, és tekerj egy fél órát a napsütésben!

Este: A vacsora legyen 1 adag barna rizs, gazdagon megszórva zöld fűszerekkel. Feküdj le időben, hiszen a fogyáshoz elegendő alvásra is szükség van!

Extra tipp: Tegyél ki a hűtőre egy olyan fotót, amin nagyon nem tetszik az alakod. Ez garantáltan vissza fog tartani a nassolástól!

Szerda

Reggel: Jöhet egy kis gimnasztika, majd sok friss gyümölcs, 1 kis pohár mézzel édesített joghurttal.

Délelőtt: A stressz sokszor vezet felesleges nassoláshoz. Mielőtt a csoki után nyúlál, inkább végezz el néhány légzőgyakorlatot, majd kortyolgass el 1 csésze zöld teát.

Ebédidő: 80 g főtt spagetti friss paradicsomszósszal igazán sok energiát ad, kellemesen eltelít, mégsem hizlal. A sajtot hagyd le róla!

Délután: Nézz körül, hogy milyen fitnesztermek vannak a környéken, és ha találsz egyet, érdeklődj az árakról, a programokról. A másik lehetőség, hogy manapság az ország egyre több pontján alakulnak futóklubok. Keresgélj nyugodtan, hiszen így nemcsak sportolhatsz, hanem új barátokat is szerezhetsz!

Este: A vacsora 100 g mozzarella és 2 db paradicsom, egy kis őrölt borssal ízesítve.

Extra tipp: Nem csak a kilók számítanak: mérd le a centivel a derék, a csípő, a mell, a kar és a comb kerületed is!

Csütörtök

Reggel: A mai napot kezdd egy kis erősítéssel. Végezz el 3 x 10 db fekvőtámaszt, 3 x 20 db zsugorfelülést és mindkét lábbal 3 x 15 db előre kitörést. A jutalom legyen 1 nagy pohár, zsírszegény tejből és bogyós gyümölcsökből vagy banánból készült gyümölcsturmix.

Délelőtt: Egészséges nassolnivalót szeretnél? Egyél meg 2-3 db korpás kekszet 1-2 db kisebb újrépával.

Ebédidő: Ma dőzsölhetsz egy kicsit: 1 szelet zöldséges pizza, hozzá vegyes saláta, és már jól is laktál!

Délután: Ha van rá módod és időd, menj el masszázsra. Persze, akár a párodat is megkérheted arra, hogy gyógynövényes olajjal gyúrjon át tetőtől talpig.

Este: Tarts wellnessestét. Egy kis kéz- és körömápolás, hajpakolás és illatos fürdő a léleknek és az önbizalomnak egyaránt jót tesz! Utána fogyassz el 1 adag görög salátát.

Extra tipp: Tartsd szem előtt azokat a csinos ruhadarabokat, amikbe egy ideje nem férsz bele. Ezek extra ösztönzést adhatnak!

Péntek

Reggel: Kezdd mozgással a napot: fuss le-fel  a legközelebbi lépcsőn kb. 15 percig. Utána egyél meg 1 tálka zabkását, és szemezgess mellé epret.

Délelőtt: A kolléganőid között akad olyan, aki igazán karcsú, vagy nemrég fogyott le? Faggasd ki, hogy mit sportolt, és mi adott neki erőt az életmódváltáshoz.

Ebédidő: 1 szelet grillezett csirkemell nagy adag spenótsalátával, desszertként pedig 1 db müzliszelet. Jól hangzik, ugye?

Délután: Már megint a ruhák! Menj el a kedvenc üzletedbe, és próbálj fel egy, a kitűzött célnak megfelelő méretű ruhát. Ha megvenni egyelőre nem is tudod, arról képet kaphatsz, nagyjából mennyit kell még fogynod!

Este: Vacsorára kanalazz el 1 nagy adag zöldséglevest, tévézés helyett pedig sétálj egyet a pároddal vagy a gyerekekkel.

Extra tipp: Tudtad, hogy a barna bőr optikailag karcsúsít? Napozz nyugodtan, de csak megfelelő fényvédővel bekenve, délelőtt 11 előtt vagy délután 3 óra után!

Szombat

Napközben: Tarts gyümölcsnapot: kb. 1,5 kg gyümölcsöt (kivéve: banán!) ossz el 5 adagra, és fogyaszd el reggelire, tízóraira, ebédre, uzsonnára és vacsorára. Ma ne végezz megterhelő sporttevékenységet, legfeljebb sétálj, vagy menjenek el a családdal kirándulni.

Extra tipp: Ma se feledkezz meg a megfelelő mennyiségű víz beviteléről!

Vasárnap

Reggel: Müzli, tej vagy joghurt, gyümölcs és egy banán. Kell az energia a délelőtthöz!

Délelőtt: Menj biciklitúrára a családdal. Remek kalóriaégető sport, és szórakoztató közös program!

Ebéd: Piknikeljenek a szabadban. A menüd: sonkás teljes kiőrlésű kifli házi körözöttel, paradicsommal, retekkel, paprikával. És persze sok víz!

Délután: Miután hazatekertek, ne felejtsen el az egész család lenyújtani!

Este: Készíts hamis paprikás krumplit, kolbász nélkül, kevesebb burgonyával, sok cukkinivel, pirospaprikával és petrezselyemzölddel. Betétként fejenként 1 szál baromfivirslit főzz bele.

Extra tipp: Holnap reggel ne felejtsd el megmérni, mennyit fogytál 1 hét alatt!

Még több diéta a Mindmegettén >>>
DIÉTÁZZ KÖNNYEBBEN A CSILLAGJEGYED SZERINT! >>> 
ZÓNADIÉTA - CSODAMÓDSZER, AMIVEL A VILÁGSZTÁROK FOGYNAK >>> 
3 TIPIKUS DIÉTACSAPDA, AMELYEKBE NAGYON KÖNNYŰ BELESÉTÁLNI >>> 
  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások

Magazin