Keress receptre vagy hozzávalóra
Recept feltöltés

5 isteni csemege, amit edzés után bátran fogyaszthatsz

default user icon
Kulcsár Tímea Ágnes Diéták
0
Lehet, hogy őrültségnek hangzik, de, ha jót akarsz a diétádnak, sportolás után enned kell valamit! Persze, nem mindegy, hogy mit: valójában a megfelelő táplálék jó arányú bevitele, amellett, hogy elveszi az éhségérzetet, elősegítheti a fejlődésedet is. Adunk néhány jó tippet az edzés utáni nassolásra!
Pirítós mogyoróvajjal és pár szem eperrel, fehérje shake-kel

Arányos fehérje, szénhidrát és zsír bevitele, ami pótolja az elvesztett glikogént és segíti az izmok regenerálódását. Az epret leválthatod kivire, banánra, vagy éppen mandula és aszaltgyümölcs keverékére is.

Görög joghurt olajos magvakkal, aszalt gyümölccsel

Minden megtalálható benne, amire a szervezetnek szüksége van egy izzasztó torna után. Használj édesítőszerektől mentes aszalt gyümölcsöt és sózatlan magvakat!

7 DIÉTÁS FOGÁS, HOGY NYÁRRA CSÚCSFORMÁBA KERÜLJ! >>> 
Fagyasztott szőlő

Ízletes és lehűti a felforrósodott testet. Egyszerűen elkészíthető és ha jó előre készülsz, mindig kéznél van a fagyasztóban!

Kemény tojás és humusz

A tojásból fehérjét, a humuszból egyéb hasznos tápanyagokat nyerhetsz. Tegyél egy kis mandulát a tányérra, hogy ropogós legyen a vacsora!

banán-csoki smoothie, mandulatejjel

Egy jó kis smoothie-val mindent helyre lehet hozni. Megédesíti a morcos reggeleket és az edzés utáni éhséget is csillapíthatod ezzel az édes, de cukormentes smoothieval. Turmxgépbe tegyél fél banánt, mandulatejet, 1 kanál fehérjeport (ízlés szerint) és fél kanál nyers kakaót. Dobj bele jégkockát majd turmixold össze a keveréket és kész is!

Még több diétás tippet találsz itt >>> 

 

  • Kinyomtatom
  • Elmentem
  • Elküldöm
Promóció

Magazin