Diétázz könnyebben a csillagjegyed szerint!

default user icon
Mindmegette Diéták
0
Horoszkópod az étkezési szokásaidat és ezáltal a fogyókúrád eredményességét is befolyásolja. Íme néhány hasznos tanács!
Tűz jegyűek (Kos, Oroszlán, Nyilas)

Jellemzés: Minden új dolog lázba hoz, így a drasztikus, gyors fogyást ígérő diéták is, amiket aztán hamar abbahagysz. Nagyon szívesen eszel társaságban, étteremben. A pontos étkezési időpontokat nehezen tartod be.

Tippek: Tanulj meg ráérősen enni, ahelyett, hogy kapkodva habzsolnál. Nagyon fontos, hogy mind az étkezés során, mind a fogyókúrában tanulj meg türelmesebbnek lenni, és kerüld a túlzásokat.

Diéták, fogyókúrák >>>

Föld jegyűek (Bika, Szűz, Bak)

Jellemzés: Mint mindent, az étkezését is szereted előre megtervezni. A kulináris élvezetek fontos szerepet játszanak az életedben. Kedvenc ételedről nehezen mondasz le, ám ha kicsit elhízol, az többnyire a feszültség és a stressz következménye.

Tippek: Próbáld meg kordában tartani az édességimádatodat. Nassolj inkább friss gyümölcsöket! A stressz legjobb ellenszere pedig a mozgás.

Levegő jegyűek (Ikrek, Mérleg, Vízöntő)

Jellemzés: Jó az anyagcseréd, gyorsan égeted a kalóriákat. A legnagyobb csapdát a zsíros ételek jelentik számodra. Nagy ínyenc vagy, szereted a különleges falatokat. Éppen ezért egy hosszabb fogyókúrára nehezen szánod rá magad, mert nem akarod sokáig nélkülözni a kedvenceidet.

Tippek: Nehezen vágsz bele a diétába? Akkor állj a tükör elé, és képzeld el magad karcsúbban. Meglátod, ez remek motivációs gyakorlat! Amikor megkívánsz egy szelet tortát vagy egy szelet zsírosabb húst, képzeld magad elé, és gondolj bele, milyen sok kalóriát tartalmaz!

90 napos fogyókúra >>>

Víz jegyűek (Rák, Skorpió, Halak)

Jellemzés: Mohón eszel, az étkezéseidet nagyban befolyásolja a hangulatod. A szélsőségek híve vagy: vagy koplalsz, vagy habzsolsz. Nem vagy éppen válogatós típus... Viszont kitartó személyiség vagy, így a diétád többnyire sikeres.

Tippek: Szervezeted hajlamos megkötni a vizet, ezért kerüld a túl sós ételeket. Fogyassz több rostot, teljes kiőrlésű kenyér, valódi müzli, zöldségek és gyümölcsök formájában. Napközben igyál sok folyadékot, ez nemcsak eltelít, de csökkenti az éhségérzeted is.

Bővebben a csillagjegy diétáról >>>

HA CSAK 1-2 NAPUNK VAN: HATÉKONY VILLÁMDIÉTÁK MINTAÉTRENDDEL >>>  

A 8 LEGHATÉKONYABB ZSÍRÉGETŐ TEA >>> 

7 DIÉTÁS TIPP, AMITŐL NEM CSAK KARCSÚBB, EGÉSZSÉGESEBB IS LESZEL >>>

Még több diétás tippet találsz itt >>>

  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások

Magazin