Keress receptre vagy hozzávalóra

Szuper trükk! Így segít a fogyásban a 14-es szám!

Íme egy apró trükk, egy könnyen betartható szabály, melynek segítségével egyszerűbben szabadulhatsz meg a felszedett pluszkilóktól!

A megoldás egészen egyszerű: 14 órának kell eltelnie az előző napi utolsó étkezés és a másnapi reggeli között.

Így éjszaka a zsírfelhasználás intenzívvé válik, a sejtjeink pedig a megújulásra koncentrálhatnak. Ezáltal nemcsak fogyhatunk, hanem fiatalodhatunk is alvás közben. Mindezért a melatonin nevű növekedési hormon a felelős.

Egy svájci orvos jött rá arra, hogy az étkezések közötti 14 órás szünet fokozza az említett hormon termelődését. Ebből a felismerésből jött létre a „dinner canceling”, azaz a vacsora elhagyásának elmélete. Persze, ez nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem szabad vacsorázni, sőt! Elég, ha hetente csupán egyszer-kétszer hagyjuk ki, vagy tesszük korábbra a vacsora időpontját, és máris jó pár kilótól megszabadulhatunk!

7 SZABÁLY, AMIT BE KELL TARTANOD VÁSÁRLÁSNÁL, HA FOGYNI SZERETNÉL! >>> 
ÍGY FOGY J. LO ÉS CAMERON DIAZ - DIÉTATIPPEK HOLLYWOODBÓL >>> 
GWYNETH PALTROW KARCSÚSÁGÁNAK TITKA: A SMOOTHIE-DIÉTA! >>> 
9 GYAKORI HIBA, AMI TÖNKRETESZI A DIÉTÁT >>> 
FOGYÓKÚRÁZÓK FIGYELEM! 9 SZUPEREGÉSZSÉGES ÉS DIÉTÁS REGGELI >>> 
  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások