5 tipp, hogyan tartsd be a diétádat a munkahelyeden is!

Kőkeményen tartod a diétádat, ám a munkahelyeden elcsábulsz, amikor kávézni és sütizni hívnak a kollégáid? Egy rohanós napon nincs időd rendesen ebédelni, azért egy pizzaszeletet gyűrsz le a géped előtt? Íme 5 könnyen betartható szabály, hogy a munkaidőd alatt se szúrd el a diétádat.
1.

Ha gondos munkával egészséges ebédet készítesz, és azt elviszed magaddal az irodába, próbálj meg egész nap egészségtudatosan étkezni. A legjobb, ha már előre eltervezed, mit fogsz enni a nap folyamán, így nem csábulsz el egy délutáni csokira vagy egy kekszre a kávé mellé. Ha teheted, ebédre fogyassz el egy kis adag levest is, így biztosan nem leszel hamar éhes.

2.

A napi étkezések sorának fontos része az ebéd, ám, ha ebédet csomagolsz, gondoskodj uzsonnáról is. Tízóraira és uzsonnára vigyél magaddal gyümölcsöt vagy pucolj 1-2 répát, és rágcsáld azt. Esetleg vegyél egy doboz korpás kekszet, és naponta egyél meg belőle 2-3 darabot.

3.

A nap folyamán feltétlenül fogyassz el legalább két liter szénsavmentes ásványvizet. Tedd ki az asztalodra az üveget, és tűzd ki a célt: a nap végére el kell fogynia. A gyümölcsleveket és a cukros, szénsavas üdítőket mindenképpen kerüld!

4.

Ügyelj rá, hogy ne igyál túl sok kávét! Fogyassz helyette zöld teát, ami szintén élénkítő hatású. Ha szünetet szeretnél tartani, semmiképpen se szívj el egy szál cigarettát, helyette inkább sétálj egyet az iroda körül.

5.

Ha ülőmunkát végzel, törekedj rá, hogy jusson időd a testmozgásra is. Már azzal is sokat teszel az egészségedért, ha gyalog vagy biciklivel mész be a munkahelyére, vagy ha lift helyett a lépcsőt használod. 

Fogyókúrák, diéták >>> 
  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások