Mindmegette.hu
Keress receptre vagy hozzávalóra
Cikk
MME
A Nestlé bemutatta az első olyan KitKatet, amely a vállalat jövedelemnövelő programjában résztvevő farmercsaládok által termesztett kakaóbabot használja fel a gyártás során. A csokoládémárka célja, hogy felhívja a figyelmet az ikonikus termékben használt kakaó fenntarthatóságára.
Szponzorált tartalom
Tavaly jelent meg a vegán KitKat, melynek bevezetésével a gyártó egy régi fogyasztói kívánságnak tett eleget. A kimagaslóan pozitív visszajelzések alapján a Nestlé szeptember 1-től állandó kínálatába is felveszi a vegán finomságot, amelyet Európa 16 országában fog forgalmazni.
Szeptembertől hazánkban is elérhetővé válik a rajongók által régóta várt újdonság, az első vegán Kitkat.
Az elmúlt időszak nem volt könnyű, szinte mindenkinek új kihívásokkal kellett szembenéznie. Április a stressz elleni küzdelem hónapja, ami egyúttal figyelmeztet minket arra, hogy a sűrű teendők között mindig szánjunk néhány percet a feltöltődésre, így a KITKAT közel 50 éves híres szlogenje most különösen aktuális: „Have a break, have a KITKAT.” Az új, háromféle ízvariánssal jelentkező táblás csokoládék nemcsak kényeztetik az érzékeket, de két meeting vagy akár két tanóra között is segítenek a kikapcsolódásban.
Annak ellenére, hogy hozzáadott cukrot nem tartalmaz, az új gyártási módszerrel a csokoládé ugyanolyan édes marad.
Számos európai ország után már nálunk is elérhető a japán fogyasztók egyik kedvenc csokoládéja, a Matcha teás zöld KITKAT. A Nestlé újdonsága a Távol-Kelet népszerű ízeit kombinálja az ikonikus ropogós ízvilággal.
Körülbelül egy hónapja érkezett a hír, hogy az Ázsiában nagy sikerrel forgalmazott, speciális kakaóbabból készült rózsaszín KitKat Európában is kapható lesz hamarosan. Nos, Anglia és Hollandia után, a magyar piacralépés előtt, a Mindmegette szerkesztőségébe is megérkezett az új, ún. rubin csokoládéból készült édesség. Meg is kóstoltuk gyorsan!
MTI
Az európai piacra is bevezeti a Nestlé a rubincsokoládéból készült KitKatet, amely óriási sikernek bizonyult a japán és dél-koreai fogyasztók körében januári forgalmazása kezdetén.