Keress receptre vagy hozzávalóra

Részletes kereső

20%-kal csökkenti saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát a Lidl

default user icon
MME
A Lidl Magyarország célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20%-kal csökkenti.

A Lidl évek óta kiemelt hangsúlyt helyez az egészséges és kiegyensúlyozott étrend támogatására. A fogyasztói igényeket szem előtt tartva, beszállítóival szorosan együttműködve, a nemzetközi és hazai ajánlásokat figyelembe véve vizsgálja annak lehetőségét, hogy mely termékei esetében csökkenthető a hozzáadott só- és cukortartalom.

Termékfejlesztési stratégiájában, a cukortartalom csökkentése kapcsán a vállalat elsősorban a gyermekek körében népszerű élelmiszerekre összpontosít, míg a sótartalom minimalizálása tekintetében azokra, melyeket Magyarországon rendszeresen fogyasztanak és általában a napi sóbevitel nagy részét teszik ki.

„A hazai felnőtt lakosság sófogyasztása jelentősen meghaladja az ajánlásokban szereplő napi legfeljebb 5 grammnyi, durván 1 teáskanálnyi mennyiséget. A magyar férfiak ennek több mint háromszorosát, a magyar nők több mint kétszeresét veszik fel naponta. A Lidl elköteleződése kiemelkedő, örömmel támogatjuk vállalásában” – mondta Kubányi Jolán, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségégének elnőke.

Az áruházlánc további fejlesztések révén arra is törekszik, hogy minél több terméke, minél nagyobb arányban tartalmazzon természetes összetevőket, tartósítószerek, ízfokozók, adalékanyagok, valamint színezékek hozzáadása nélkül. A megbízható és egyre bővülő mentes termékkínálatával a speciális táplálkozási igényt követők számára is segítséget nyújt a vállalat.

ÓRIÁSI BÉREMELÉS! 317 EZER FORINTOT IS KERESHET EGY ELADÓ A LIDLBEN>>> 

ÍGY JELÖLI MOSTANTÓL A LIDL, HOGY MILYEN ÉDES A PARADICSOM>>> 

HÁROM ELISMERÉST IS NYERTEK A LIDL TERMÉKEI>>> 

Ezek is érdekelhetnek

Friss