Keress receptre vagy hozzávalóra
Recept feltöltés

Álomdiéta: fogyókúrázz pizzával, szendviccsel és tésztával!

Imádod a kenyeret, a hamburgert, a tésztát és a pizzát - viszont sürgősen le kellene adnod egy pár kilót? Nem kell lemondanod a szénhidrátokról, mégis fogyhatsz - eláruljuk, hogyan!

Bob Harper személyi edző, aki olyan sztároknak segített az alakformálásban, mint Gwyneth Paltrow és Ben Stiller, állítja, hogy nem kell lemondanod a szénhidrátokról ahhoz, hogy gyorsan megszabadulj a felesleges kilóktól.

A titok mindössze annyi: ne ebéd után egyél szénhidrátot. Ez azt jelenti, hogy reggelire ehetsz pirítóst, vagy zabpelyhet, ebédre szendvicset vagy akár tésztát is - mégis gyorsan fogyni fogsz.

Miért működik?

Ha ebéd után nem eszel szénhidrátot, reggelre egyenesen kívánni fogod. És ez így van jól! Sok elhízott ember elköveti azt a hibát, hogy kihagyja a nap első étkezését, így azonban sokkal többet fog enni a nap hátralevő részében. Ha azonban rendesen reggelizel, egész napra feltöltődsz energiával, és a sportot is jobban bírod majd!

Úgy érzed, nem tudsz enni miután felkeltél?

Szakértők szerint, ez is csak gyakorlás kérdése. Próbálj magadba erőltetni eleinte egy kis gyümölcsöt vagy müzliszeletet, így egy idő múlva szépen hozzászokik szervezeted a reggeli étkezéshez.

Amennyiben délután már csak fehérjét fogyasztasz, felgyorsul az anyagcseréd, hiszen a fehérje megemésztéséhez jóval több energiára van szükség. Ráadásul sokkal tovább jóllakottnak fogod érezni magad tőle.

A módszer azért is olyan hatásos, mert könnyű tartani

Nem kell bonyolult szabályokat követni és nem fogsz éhezni sem. A siker lényege pedig természetesen az, ha kitartóan végzed a fogyókúrát. Sőt! Mivel ez a módszer nem alkalmaz megszorításokat, nem hiányzik belőle semmilyen a szervezeted számára fontos élelmiszer, ezért segítségével egy olyan egészséges étrendet alakíthatsz ki, amit egész életedben biztonságosan követhetsz.

MIntaétrend:

Reggeli és ebéd

Egyél bármit, amit szoktál és amit szeretnél. A legjobb eredmény érdekében Bob azonban azt tanácsolja, mindegyik menü tartalmazzon 1-2 adag fehérjét, 1-2 adag rostban gazdag szénhidrátot, gyümölcsöt és jó minőségű zsírt. Így például egy teljes kiőrlésű kenyérből készült szendvics, pulykasonkával és zöldségekkel, vagy zabpehely almával és joghurttal tökéletes választás.

Emellett tízóraizhatsz is, ami szintén tartalmazzon fehérjét és rostot is.

Vacsoraötletek

 - Grillezett sovány hal, vagy csirkemell, ízlés szerinti fűszerrel. Annyi párolt brokkoli vagy spenót, (citromlével ízesítve) amennyi beléd fér + saláta vinaigrette mártással;

- Keverj össze 12 dkg darált pulykamellhúst 2 evőkanál konzerv paradicsommal, ½ evőkanál olasz fűszerkeverékkel, egy csipet fokhagymaporral és 1 evőkanál reszelt parmezánsajttal. Formálj belőle pogácsákat és süsd meg olivaolajjal megspriccelt serpenyőben + annyi párolt cukkini vagy zöldbab amennyi beléd fér + ízlés szerinti fűszer.

Uzsonna

Ha ebéd és vacsora közt megéheznél, akkor egyél zellert, répát, 3 dkg zsírszegény sajtot, egy marék mogyorót, mandulát vagy diót, és igyál meg 2 dl paradicsomlét!

Még több diétatippet, fogyókúrás tanácsot találsz itt >>> 
  • Kinyomtatom
  • Elmentem
  • Elküldöm
Promóció

Magazin