Keress receptre vagy hozzávalóra
Recept feltöltés

 A magyar borokra fókuszál az ALDI

0
Egyre nagyobb figyelmet kapnak a magyar pincészetek borai az Aldi Magyarország kínálatában. Az áruházlánc célja, hogy a vásárlók minél több magyar borászatot ismerjenek meg, és biztosak lehessenek abban, hogy bármely palackot is választják, kiváló borélményben lesz részük.

2018 tavaszától megújuló borbeszerzési stratégia jellemzi az Aldit. Az áruházlánc polcain egyre több az exkluzív, neves termelők által, kizárólag az áruházlánc számára palackozott bor. Az Aldi kiváló minőségű termékeket kínál folyamatosan alacsony áron. Borkínálatukban a legolcsóbb palack 379 forintba, míg a legdrágább 1 499 forintba kerül az állandó termékek közül. Vásárlók egyértelműen jól fogadják a magyar borok bővülő kínálatát. Az áruházlánc új borstratégiájának köszönhetően országszerte megugrott a minőségi borok forgalma az diszkontlánc üzleteiben, és az őszi borkampány, illetve az év végére összeállított stratégia további ígéretes növekedést jósol a szegmensben.

A nyár során jelent meg például a Kristinus Pincészet kimondottan az ALDI-nak készített, Sauvignon Blanc és Chardonnay alapú házasítása, amelynek címkéjén a Balaton az áruházlánc jellegzetes színeiben játszik. Szintén az ALDI-nál elérhető a Vylyan Pincészet Syrah-Cabernet Franc házasítása, a Laposa Pincészet Prizma fehérbora, illetve a Lajvér Borászat Aura névre keresztelt fehér cuvée-je, amelyek mindegyike hatalmas sikert aratott a vásárlók körében. Bár nyáron alapvetően a rozék és a könnyű fehérek népszerűek, az áruházakban a könnyedebb, grill ételekhez jól passzoló könnyű vörösborok iránti kereslet is nagy volt. Az ALDI állandó borkínálatának 39%-a fehér, 15%-a rozé, 47%-a vörösbor.


Új tételek az őszi kínálatban

Az őszi szezonban az áruházlánc tovább szélesíti majd a borkínálatot, különböző borvidékekről az ismert és széles körben kedvelt borászatoktól újabb kiváló tételek várhatóak. Az áruházlánc továbbra is törekszik arra, hogy lehetőleg közvetlenül a pincészettől vásároljon, így biztosítva és megalapozva a magyar termelőkkel történő hosszútávú együttműködést, a fogyasztóknak pedig a kiváló ár-érték arányt. A borkiválasztás egy háromlépcsős, vakkóstolós folyamat, amely során a szakmai szempontokat és a vásárlóközönség elvárásait egyaránt figyelembe veszik.  A borstratégia fontos eleme továbbá, hogy folyamatosan követik az eladásokat és a vásárlói visszajelzéseket, és ezek figyelembevételével alakítják a további kínálatot. Nem számít, hogy a vevő az 500 forint alatti, belépő kategóriából, vagy az 1000 feletti, drágább tételekből választ, a fontos az, hogy kategóriájábanmindenképp a legmagasabb minőséggel találkozzon a polcokon.

  • Kinyomtatom
  • Elmentem
  • Elküldöm
Promóció

Magazin