Keress receptre vagy hozzávalóra
Recept feltöltés

A 6 legjobb karcsúsító nyári ital

Finomak, egyszerűen elkészíthetők, igazán egészségesek és szuperkönnyűek! Ezek a fűszeres nyári gyümölcsitalok felpörgetik az anyagcserét.

A megfelelő mennyiségű folyadék nemcsak a fogyókúra sikeréhez, hanem az egészség megőrzéséhez is elengedhetetlen. Ennek ellenére sajnos elég sokan még mindig nem isznak elég vizet a hétköznapokban, a dehidratáltságnak pedig a számos komoly következménye lehet.

FOGYJ VÍZZEL! 2+5 BEVÁLT TRÜKK, AMIVEL HIDRATÁLT ÉS KARCSÚ LESZEL! >>> 

Pedig a kielégítő folyadékbevitel a testsúlyra is előnyös hatást gyakorol: aki legalább napi 1,5-2 liter vizet elfogyaszt, az átlagosan napi 200 kalóriával kevesebbet fog bevinni a szervezetébe az étkezések során. Ráadásul sokan a szomjúságot összekeverik az éhséggel, és akkor is inkább falatoznak, amikor valójában inniuk kellene.

Ízletes kortyok az álomalakért

A sima víz unalmas? A gyümölcsök, a zöldségek és a zöldfűszerek egy csapásra izgalmassá – és még egészségesebbé – tehetik az italodat! A sok értékes anyagban gazdag hozzávaló, mint például az uborka vagy a gyömbér, segítenek felpörgetni az anyagcserét és méregteleníteni a szervezetet.

A receptek alapján készítsd el a finom frissítőket – további egészséges hozzávalókkal akár fokozhatod is az ízhatást! Fontos, hogy az elkészült italokat fogyasztás előtt hagyd állni legalább fél-, de akár 2-3 órán át a hűtőben, hogy az ízek összeérjenek. Bármelyikből megihatsz 1 nagy pohárral felkelés után, illetve a főétkezéseket megelőzően, a lényeg, hogy összesen legalább 1,5-2 liternyit elfogyassz naponta.

Egy rövid kúrához kombináld az italokat egy legfeljebb 3 napos (!), napi 1500 kalóriabevitelű programmal.

4 + 2 TUTI TIPP A LAPOS HASÉRT >>> 

Citromos-gyömbéres
(1,5 literhez)

Alaposan moss meg 2 db citromot, egy 8 cm-es gyömbérdarabot hámozz meg, majd mindkettőt szeleteld fel. Tedd a hozzávalókat a kancsóba, és öntsd fel 1,5 l vízzel.

Uborkás-epres
(1,5 literhez)

Moss meg 200 g epret és 1 db kígyóuborkát. Előbbit csumázd ki, majd mindkettőt karikázd fel, tedd kancsóba, és öntsd fel 1,5 l vízzel. Tálald zöldfűszerekkel, például mentával, bazsalikommal!

Áfonyás-citromos
(1,5 literhez)

Moss meg 240 g áfonyát és 2 db citromot, utóbbit szeleteld fel. Tedd mindkettőt a kancsóba, és öntsd fel 1,5 l vízzel. Ízesítsd friss mentával.

Grépfrútos-rozmaringos
(1,5 literhez)

Moss meg 1 db pink grépfrútot és 2 db rozmaringágat. Előbbit szeleteld fel, majd mindkét hozzávalót tedd a kancsóba, add hozzá 1 db citrom kifacsart levét, és öntsd fel 1,5 l vízzel. Jégkockával tálald.

Ribizlis-lime-os
(1,5 literhez)

Moss meg 100 g ribizlit és 2 db lime-ot. Utóbbit karikázd fel. Mindkettőt tedd a kancsóba, öntsd fel 1 l szénsavas ásványvízzel és 0,5 l csapvízzel. Tálald friss mentával.

A 8 LEGHATÉKONYABB ZSÍRÉGETŐ TEA >>> 
Még több ízesítő

Levendula: Csökkenti a stresszt, segíti a nyugodt alvást. Párosítsd barackkal, málnával, citrommal.

Menta: Támogatja a zsírégetést, aktívvá és fitté tesz. Csodás kombinációt alkot a fügével, a dinnyével és a körtével.

Narancs: A többi citrusféléhez hasonlóan olyan keserűanyagokat tartalmaz, amelyek segítenek megelőzni a farkasétvágyat. Illik hozzá a többek között a vanília és a szőlő.

Fahéj: Pozitív hatással van a vércukor- és vérzsírszintre. Az alma és a nektarin ízesítéséhez egyszerűen tökéletes.

Ananász: Segít a méregtelenítésben, javítja az emésztést. Mangóval, papajával, korianderrel nyerő párost alkot!

Még több dIÉTATIPP ÉS FOGYÓKÚRÁS RECEPT A fANNY MAGAZIN EHETI SZÁMÁBAN! kERESD AZ ÚJSÁGÁRUSOKNÁL! 


4+1 ITAL, AMI FORMÁBA HOZ A BIKINISZEZONRA >>> 
5 SZUPEREGÉSZSÉGES SMOOTHIE, AMIVEL FOGYHATSZ IS! >>> 
Még több diétatipp itt >>> 
  • Kinyomtatom
  • Elmentem
  • Elküldöm
Promóció

Magazin