90 napos diéta - együtt egyszerűbb!

1658
Csatlakozz hozzánk, és add le a felesleget! A 90 napos diéta egészséges, rostokban és vitaminokban gazdag, kiegyensúlyozott és egészséges táplálkozást biztosít a szervezetnek. Alapja a sok gyümölcs és zöldség, amelyekben a nyári hónapok során bővelkedünk csak igazán. A legegyszerűbb, legpraktikusabb tehát most végigcsinálni!

Fogyásodat itt vezetheted >>>

A fórumot itt találod >>>

Receptek fehérjenapra >>>

Receptek keményítőnapra >>>

Receptek szénhidrátnapra >>>
 

90 napos diéta (leírás és tudnivalók)

A nagysikerű 90 napos népszerűségének titka valószínűleg az, hogy tényleg működik, valamint teljes mértékben betartható, pocakbarát. A diéta kiegyensúlyozott, vitaminokban és rostokban gazdag táplálkozást biztosít, hála a sok gyümölcsnek és zöldségnek! 

A 90 napos diétát állítólag amerikai sportorvosok dolgozták ki. Veszélye nincs, még a természetgyógyász is javasolja! Az eredmény 90 nap alatt 15-20 kg (magas súlyfeleslegnél), és még a magas vérnyomást is megszünteti. A fogyókúra a felesleges kilók leadása mellett megváltoztatja a szervezet működését, amivel garantálja, hogy a leadott kilók nem jönnek vissza. Ha kevesebb kilót kell leadni, a diétát előbb abba lehet hagyni, de a szervezetben nem jön létre a fent említett változás. 

A diéta lényege a szétválasztás. Ez azt jelenti, hogy a gyomorba mindig egyféle táplálék jut, amit így könnyen lebont. A napok sorrendjét mindenképpen be kell tartani. A diéta a fehérjenappal kezdődik, ezt követi a keményítőnap, szénhidrátnap és gyümölcsnap, majd ismét a fehérjenap következik, így követi egymást a 4 nap sorban, 90 napon át. A diéta alatt havonta egyszer víznapot kell tartani, amely gyümölcsnap után következik, utána pedig fehérjenap jön. Cukormentes kávé és tea korlátlan mennyiségben fogyasztható.

A reggeli minden nap ugyanaz: gyümölcs, esetleg 100 %-os, cukor hozzáadása nélkül készített gyümölcslé. Gyümölcs a délelőtt folyamán is fogyasztható, ebéd előtt 1 órával azonban már nem. (A banán is gyümölcs, tehát ez is ehető.) 

1. nap:
Fehérjenap  

EBÉD: Főtt vagy sült hús, hal, tojás, sajt, valamint joghurt, kefir, túró (20 dkg összesen).

Ehhez bármilyen nyers salátát fogyaszthatunk, korlátlan mennyiségben. 1 szelet kenyér is fogyasztható (bár elhagyásával eredményesebb a diéta).

Ebéd után 2 dl tészta nélküli levest kell inni. (Vannak, akik elhagyják, a diéta így is működik!)

Tejet, sajtot csak ezen a napon lehet enni.

VACSORA: Ugyanaz ehető, ami ebédre, csak leves nélkül, kicsit kisebb mennyiségben. 

Receptek fehérjenapra >>>

2. nap:
Keményítőnap  

EBÉD: Bármilyen zöldségféle (bab, borsó, zöldbab, kukorica, lencse, sárgarépa, burgonya…), főzve vagy sütőben sütve. Keményítő a rizs is.

Ételízesítő, só, ketchup, főtt paradicsom használható. Nyers salátát is ehetünk korlátlan mennyiségben, valamint 1 szelet kenyeret (elhagyásával eredményesebb a diéta).

VACSORA: Bármilyen zöldségféle főzve, sütve, párolva, saláta… vagyis ugyanaz, mint az ebéd, csak kisebb mennyiségben. 

Receptek keményítőnapra >>> 

Szénhidrátnap  

EBÉD: Főtt tészta vagy pizza. Vagy bármilyen sós sütemény (egy adag pizzának megfelelően).

Ízesítésként paradicsomszósz vagy kevés zöldség használható.  

VACSORA: Két kisebb szelet torta vagy 2-3 apró kalács, esetleg 3 gombóc fagyi, és 1 szelet étcsokoládé.

(Aki nem kívánja az édes ízeket, ehet sós süteményt is…) 

Receptek szénhidrátnapra >>>

4. nap:
Gyümölcsnap  

EBÉD: Bármilyen gyümölcs, korlátlan mennyiségben.

VACSORA: Bármilyen gyümölcs, minden mennyiségben! :-)  

Egyéb tudnivalók:

- A diéta befejezése után normálisan ehetünk, azzal a feltétellel, hogy a reggeli csak gyümölcs lehet még 90 napig, vagyis délig nem eszük mást.

- Kicsit komplikáltnak hathat a diéta, de nem az!

- Az étrendben semmit sem szabad átugorni, mert minden élelmiszernek megvan a maga feladata, és a szervezet nem lehet meg nélkülük.

- Nem szokás, hogy reggelire gyümölcsöt együnk, de ebből a szervezet először az integrált cukrot használja fel, amely az idegrendszert táplálja.

- Azok, akik magas vérnyomástól szenvednek, pár hét diéta után akár el is hagyhatják a gyógyszerüket, természetesen orvosi ellenőrzés mellett!

- A diéta alatt igyunk sok folyadékot (elsősorban vizet és gyógyteát). A sok folyadék segít kimosni a szervezetből a lebomló felesleget.

- A fogyás mértéke függ a súlyfeleslegtől. Ez azt jelenti, hogy akinek nagyon sok a súlyfeleslege, gyorsabban és többet fogy, mint akinek kevés.

Receptek>>>

Gyakori kérdések >>>

  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások

moonlighting 2 évvel ezelőtt
hello annak aki itt van. Nos, 1 hónapja kezdtem el újból a diétát, anno egyszer már sikerült vele 2 hónap alatt 9 kg-t ledobnom, amitől látványosan megváltozott a külsőm és sokáig vissza sem jött.. ez kb. 8 éve volt. Azóta egyszer próbáltam megint, de feladtam. Most viszont égető szükségem lett arra, hogy lefogyjak, lévén hogy 1 év alatt 16 kg rámjött :( :( :( sok stressz és sokáig két pofára zabáltam a péksüteményeket, szénhidrátokat, naponta többször nasi. Úgyhogy muszáj volt újból belevágnom. Nos, 1 hónap alatt lement 7 kg rólam, ebbe mondjuk egy víznap is beleesett, amikor is ha korgott a gyomrom, citromos vizet ittam rá, így túlélhető volt. Másnap a mérleg -1,5 kg-t mutatott. Azóta eltelt egy fehérjenap, amikor is már egy kis tányér salátától kevés hússal jóllaktam.. Ma viszont egész nap szédültem és gyengének éreztem magam (keményítő napon), a megevett reggeli gyümölcsök és a korai ebédre evett rántott karfiol ellenére is. Nem szeretném azért túlzásba vinni a diétát, de ez normális? Vagy az alacsonyabb kalóriabevitel van ilyen hatással a szervezetemre? Most este ettem 2-3 kisebb xillittel készült linzert (és fehér liszttel - tudom hogy csalás), hogy jobban legyek. Remélem azért nem komoly. Azért még van 2 hónap vissza bőven és még sokat kell fogynom, de a szervezetemet nem kéne túlterhelni... Remélem azért sikerül letornásznom a fránya kilókat egészséggel. :) Drukkolok mindenki másnak is aki belevágott !
Zsazsuss 2 évvel ezelőtt
Sziasztok! Nekem egy olyan kérdésem lenne,hogy sajtot melyik napon ehetek? Tudom a fehérje nap biztos,de sok receptben másik napokon is benne van.Pl. most olvastam keményítő napon. Köszi
Zsazsuss 2 évvel ezelőtt
Sziasztok! agness44 szabad kávét inni még tejjel is csak utána 2 órán keresztül nem lehet gyümölcsöt enni!
agnes44 2 évvel ezelőtt
sziasztok, volna pár kérdésem: mért nem szabad KV-t inni? nekem n a g y o n hiányzik, reggel megiszom, ok akkor várok a gyümölccsel az elmegy de 11-körül leesik a fejem, de csak az asztalig komolyan, ha nem isom KV-t akkor elalszom én is rá akarok kérdezni a levesre: este nem szabad vagy nem fontos levest inni a vacsi után?
nildisz 2 évvel ezelőtt
Sziasztok Holnap szeretnem a dietat elkezdeni.Magas a koleszterinszintem arra is jo lehet ez a dieta?
ifjmp7 2 évvel ezelőtt
Sziasztok Szeretném elkezdeni a diétát csak az lenne a kérdésem hogy nem e borítja fel az 5 műszakos munkarend a diéta folyamatát? Mert pl ha mondjuk éjszaka megyek akkor hajnal 2-3 órakkor van vacsi...utána vagy dolgozok vagy nem Össze vissza van a munkarend. valaki tudna segíteni ebben?
pro007 2 évvel ezelőtt
Sziasztok! Még nagyon kezdő vagyok a témában, jövő héttől szeretném elkezdeni, viszont egy dologgal nem vagyok tisztában. A tészta nélküli levest minden nap lehet fogyasztani ebéd után, vagy CSAK a fehérje napon??? Köszi a válaszotokat! Ja, egyébként 115kg-ról 95-re tervezem a fogyást. :)
buika78 2 évvel ezelőtt
Sziasztok! Ma kezdem a 90 napos diétámat 20 kilótól szeretnék meg szabadulni!
Gitta56 2 évvel ezelőtt
Ja bocsi 74,5 voltam a 8. napon (jó is lenne 64,5!) elirtam.
Gitta56 2 évvel ezelőtt
Szia Monroemami! Igen én is lefogytam jó 2 éve ezzel a diétával 10 kg-ót. 75-ról 65 re. Aztán egész mostanáig tartottam és most pár hónapja szépen visszakúszott, mivel augusztus óta nem tudtam mozogni, gyakorlatilag feküdtem és ettem, gerincsérv miatt. Most ismét ez a helyzet 76,5 voltam az ünnepek után és most 6-án kezdte el 10 napja. Most lassabban indul meg mert a 1. és 2. gyümölcsnap után is 64,5 voltam. Remélem most a következő mérésnél már kimozdulok erről a pontról. Ismét egy jó 10-es a cél. Egyébként én is esküszöm erre a diétára , mert előtte mindent kipróbálgattam és semmivel nem tudtam lefogyni. Gratulálok neked is a nagyszerű eredményhez, ez mikor volt és meddig tudtad tartani? Hajrá és kitartás ismét! ...de ez nem kérdés bizotos menni fog. Én is nagyon elszánt vagyok .

Magazin