Keress receptre vagy hozzávalóra
Recept feltöltés

6 nasi, amit este 8 után is megehetsz

Az esti nassolásnak általában nincs jó vége - egyrészt szuperkönnyen felszaladnak miatta a pluszkilók, másrészt pedig nem is alszol olyan jól, ha lefekvés előtt édességet falatozol. Ha mégis vacsora után tör rád a farkaséhség, a cukorka és a chips helyett inkább ezeket fogyaszd!

1. Görög joghurt

A görög joghurt tele van fehérjével, ráadásul jóval alacsonyabb a kalória- és cukortartalma, mint az ízesített joghurtoknak. Ha egy kicsit felturbóznád, vágj bele friss gyümölcsöket, és már kész is az isteni, egészséges nasi.

2. Étcsoki

A tejcsoki tiltólistás, de étcsokiból simán törhetsz magadnak néhány kockát. Ráadásul a legalább 70%-os étcsoki javítja a memóriát, fiatalító hatással bír és a szív-és érrendszeri betegségek kockázatát is csökkenti.

3. Áfonya

Egy bögrényi áfonya tökéletesen eltelít téged, ráadásul rengeteg fontos tápanyagot tartalmaz. Tele van vitaminokkal, vassal, kalciummal, káliummal, magnéziummal, foszforral, cinkkel és béta-karotinnal.

4. Banán

A banán sok-sok magnéziumot és káliumot tartalmaz, valamint kitűnő izomlazító. Nem csak jól laksz tőle, de jobban is alszol miatta.

5. Humusz

A humusz szuper fehérjeforrás, amit sárgarépával vagy zellerrel este 8 után is simán falatozhatsz!

6. Avokádó

Az avokádó egy igazi szupergyümölcs, tele egészséges zsírokkal, fehérjékkel, káliummal és rengeteg vitaminnal. Pár szeletet nyugodtan megehetsz belőle vacsora után is!  

KIDERÜLT! EZ AZ A NASI, AMINEK KÉPTELEN ELLENÁLLNI JENNIFER ANISTON>>> 

VILLÁMGYORS NASS, AMI NEM HÍZLAL: KAKÓKRÉMES HÁZI KEKSZ - CUKOR-, GLUTÉN- ÉS LAKTÓZMENTESEN!>>> 

3 ÉTEL, AMI ELŰZI A NASSOLÁSI VÁGYAT - FOGYJ VELÜK EGYSZERŰEN, ÉHEZÉS NÉLKÜL!>>> 

  • Kinyomtatom
  • Elmentem
  • Elküldöm
Promóció

Magazin