Keress receptre vagy hozzávalóra
Hirdetes
Recept feltöltés

5 étel, amit ne egyél lefekvés előtt

Ha egy igazán pihentető alvásra vágysz, a következő ételekből semmiképp ne falatozz, mielőtt ágyba bújsz. Ezek a finomságok ugyanis villámgyorsan elűzik az álmodat!
Hirdetes

1. Chips

Bár egy zacskó chips nagyon csábítónak tűnhet este 10 után, garantáltan meg fogod bánni, ha falatozol belőle. A sós ropogtatnivaló ugyanis nagy mennyiségű mononátrium-glutamátot tartalmaz, ami alvászavarhoz vezethet. 

2. Gabonapehely

Egy tál gabonapehely tökéletes választás reggelire, azonban olyan sok szénhidrátot és cukrot tartalmaz, hogy ha késő este fogyasztod, a testednek gyakorlatilag nem lesz esélye arra, hogy valójában pihenjen.

3. Csokoládé

Sokan nem is gondolnak bele, hogy a csokoládé is rengeteg koffeint tartalmaz. Szóval ha megeszel egy tábla csokit, mielőtt ágyba bújnál, az gyakorlatilag olyan, mintha egy csésze kávét kortyolgatnál. Ilyet pedig biztosan nem tennél lefekvés előtt, ugye?

4. Vörös hús

Jöhet egy szaftos steak vacsorára? SOHA! A vörös húsoknak ugyanis magas a zsír- és fehérjetartalmuk, emiatt pedig nagyon lassan emészti meg őket a szervezetünk. Szóval csak óvatosan!

5. Paradicsom

A paradicsomban lévő noradrenalin serkenti az agyat, ami az alvási ciklusodra is hatással lehet. Sőt, magas savtartalma miatt az emésztésedet is felpörgeti, ami szintén megakadályozhat a nyugodt alvásban. 

7 ÉTEL, AMITŐL JOBBAN ALSZOL!>>> 

NEM TUDSZ LEFOGYNI? LEHET, HOGY NEM ALSZOL JÓL ÉS ELEGET!>>> 

9 GYÓGYÍTÓ TEA - HÁZI SEGÍTSÉG KÖHÖGÉSRE, PUFFADÁSRA, ALVÁSZAVARRA>>> 

  • Kinyomtatom
  • Elmentem
  • Elküldöm
Hirdetes
Hirdetes

Magazin

Hirdetes
Hirdetes