21 napos diéta: teljes átalakulás, éhezés nélkül!

Az alábbi diétával teljesen átalakíthatod a tested, mindössze néhány könnyű megszorítást kell bevezetned - cserébe viszont annyit ehetsz, amennyi beléd fér!

Az alábbi diéta Dániel révén már az Ótestamentumban is felbukkan. A próféta azért kezdett el böjtölni, hogy megtisztítsa elméjét az imához. A módszer azonban természetesen nem csak spirituális céllal alkalmazható, és így, modern formában rendkívül egészséges is.

Ne ijedj meg a böjt szótól! - szó sincs éhezésről! Sőt, valójában annyit ehetsz, amennyi beléd fér! A megszorítás csupán az ételek minőségét érinti: gyümölcs, zöldség, teljes kiőrlésű termékek, csonthéjasok, növényi alapú olajok - mind jöhetnek!

Legyen otthon: gyümölcs, zöldség, teljes kiőrlésű tészta, barna rizs, csonthéjasok, növényi alapú olaj.

2 HÉT ALATT 5 CENTIVEL KARCSÚBB DERÉK? ELÁRULJUK, HOGYAN! >>>
Kerüld ...

...a mesterséges édesítőszereket, az élesztővel készült kenyeret (létezik élesztőmentes kenyér, ha ilyet nem sikerül beszerezned, akkor jó megoldás lehet a tortilla, a pászka és az extrudált kenyér), az állati eredetű termékeket, és lehetőség szerint minden mesterséges színezéket, állományjavítót és tartósítószert.

Csak vizet!

21 napig igazán kibírod. A reggeli kávét helyettesítsd forró vizes (friss)citromlével. Ez a keverék felgyorsítja az anyagcserédet és garantáltan felébreszt. Természetesen cukor nélkül készítsd!

CELLULIT-DIÉTA: EZEKET EDD, HOGY ELTŰNJÖN A NARANCSBŐRÖD! >>>
Minta menü

Reggeli

Főzz meg 1 csésze zabpelyhet vízben. Adj hozzá hozzá ¼ csésze szeletelt almát, 2 evőkanál mazsolát, 1 evőkanál apróra vágott diót és egy csipet fahéjat.

 vagy

Turmixolj össze 1 csésze kalciummal dúsított cukormentes szójatejet, 1 kis banánnal, ½ csésze fagyasztott bogyós gyümölccsel (bármilyen), 10 db mandulával (vagy 20 db pisztáciával) és 2-3 db jégkockával.

Ebéd

3 csésze bébispenót , 1 kisebb, hámozott, kockázott alma, 1 kisebb, cikkekre szedett narancs, 2 evőkanál apróra vágott és pirított mandula. Öntet: 1 ½ evőkanál olivaolaj és almaborecet keveréke + 1 szelet élesztőmentes teljes kiőrlésű kenyér

vagy

Gyors mediterrán tál: 1 közepes paradicsom felszeletelve, 1 kisebb felszeletelt kaliforniai paprika, 5 db nagyobb olivabogyó, 1/3 csésze humusz, + 1 teljes kiőrlésű tortilla

vagy

Könnyű zöldségleves: főzz meg 1 csésze bármilyen felszeletelt zöldséget ( pl: mogyóróhagyma, sárgarépa, és leveles zöldek) ½ csésze fehérbabbal, 2 csésze zöldség-alaplében. Ízesítsd kedved szerint. Utána jöhet 1 sütőben sült burgonya 1 teáskanál olivaolajjal , rozmaringgal vagy bármilyen fűszerrel ízesítve.

Vacsora

Főzz meg 1 csésze teljes kiőrlésű tésztát és ízesítsd egy adag tésztaszósszal: piríts meg egy evőkanál olivaolajon ½ - ½ csésze felkockázott kaliforniai paprikát és vöröshagymát és 1 gerezd apróra vágott fokhagymát. Keverj bele 1 konzerv (tartósítószermentes) paradicsomszószt, ízesítsd sóval, borssal és bármilyen egyéb fűszerrel kedved szerint (pl. oregánó). Főzd 30 percig, 6 adag lesz belőle.

vagy

Ananászos-kesudiós rizs: forrósíts fel 1 evőkanál olivaolajat egy lábosban, enyhén barníts meg ¼ csésze apróra vágott cukormentes ananászt, keverj bele ¾ csésze főtt barna rizst, 2 evőkanál apróra vágott kesudiót, majd szórj rá apróra vágott friss korianderlvelet. Extra köret: 1 ½ csésze párolt brokkoli vagy borsó.

vagy

3 csésze apróra vágott római saláta, ¾ csésze konzerv kukorica és ¾ csésze fekete bab, 1/3 avokádó, ¼ csésze friss salsa és lime.

TOP 3 FŰSZER A GARANTÁLT FOGYÁSHOZ >>> 

Nassolnivalók:

- 3 csésze sótlan és ízesítetlen popcorn, 1 kisebb mandarin vagy narancs;

- 1 szelet teljes kiőrlésű, élesztőmentes kenyér. 1 1/ teáskanál cukormentes mogyoróvaj;

- 8 db nagy olivabogyó, ½ teljes kiőrlésű pita;

- Piríts meg sütőben ¼ csésze csicseriborsót egy csipet sóval, 1 teáskanál olivaolajjal 190 fokon, 45 percig. Kevergesd gyakran!

- Mangó smoothie: Turmixolj össze 1 csésze kalciummal dúsított cukormentes szójatejet és ½ csésze apróra vágott fagyasztott mangót, ízlés szerint adj hozzá egy csipet kardamomot;

- Diákcsemege-mix: 1-1 evőkanál mazsola, apróra vágott datolya, szeletelt szárított alma, sótlam mogyoró és napraforgómag.

MÉG TÖBB DIÉTATIPPet találsz itt >>> 
  • Kinyomtatom
  • Elküldöm

Ajánlott receptek és cikkek

Hozzászólások